گفتگو باخدا (عشق ابدی...)

گفتم :خسته ام گفتی:لا تقنطوامن رحمته الله_از رحمت خدا نا امید نشید(زمر53) 


گفتم:هیچکی نمیدونه تو دلم چی میگذره گفتی:ان الله یحول بین المر و قلبه- خدا حائل هست بین انسان و قلبش(انفال24)


گفتم:تو این دنیا کسی رو ندارم گفتی:نحن اقرب الیه من حبل الورید -ما از رگ گردن به انسان نزدیکتریم(ق 16)


گفتم :انگار اصلا منو فراموش کردی!گفتی: فاذکرنی اذکرم- منو یاد کنید تا یاد شما باشم(بقره 152)


گفتم: تاکی باید صبر کرد؟گفتی :وما یدریک لعل الساعه تکون قریبا-تو چه میدونی شاید موعدش نزدیک باشد(احزاب63)


گفتم:تو بزرگی نزدیکیت برای من کوچیک خیلی دوره!تا اون موقع چیکار کنم؟گفتی:واتبع ما یوحی الیک واصبر حتی یحکم

 الله-کارهای که بهت گفتم انجام بده وصبر کن تا خدا خودش حکم کنه (یونس109)


گفتم:خون سردی تو خدای صبور!من بنده ات هستم و ظرف صبرم کوچیک... یه اشاره کنی تمومه!گفتی:عسی ان تحبوا شیا و هو شرلکم -شاید چیزی که تو دوس داری به صلاحت نباشه(بقره216)


گفتم:انا عبدک الضعیف الذلیل...اصلا چطور دلت میاد؟گفتی:ان الله با لناس لرءف رحیم-خدا نسبت به همه مردم نسبت به همه مهربونه(بقره 143)


گفتم:دلم گرفته گفتی:بفضل الله و برحمته فبذالک فلیفرحوا (مردم به چی دل خوش کردن؟!)باید به فضل ورحمت خدا شاد بود

گفتم:اصلا بیخیال توکلت علی الله گفتی:ان الله یحب المتوکلین- خدا اونا که توکل میکنن رو دوس داره(ال عمران 159)


گفتم: خیلی چاکریم ولی اینبار انگار گفتی:حواست رو خوب جمع کن !یادت باشه که:و من الناس من یعبد الله علی حرف فان اصابه خیر اطما ن به  و ان اصابته فتنه انقلب علی وجهه خسر الدنیا والاخرة -بعضی از مردم خدارو فقط به زبون عبادت میکنن.اگه خیری  بهشون برسه امنیت آرامش پیدا میکنن و اگه بلای سرشون بیاد تا امتحان شن رو گردون میشن

درد بی غیرتی!!!!

جوان خیلی ارام ومتین به مرد نزدیک شدوبا لحنی مودبانه گفت:ببخشید اقا!من میتونم یه کم به خانوم شما نگاه کنم

 ولذت ببرم؟مرد اصلا توقع چنین حرفی را نداشت وحسابی جاخورده بودمثل اتشفشان از جا در رفت ومیان بازاروجمعیت یقه

 جوان را گرفت وعصبانی طوری که رگ گردنش بیرون زده بود اورا به دیوارکوفت وفریاد زد:مرتیکه عوضی مگه خودت ناموس

 نداری....خجالت نمیکشی؟جوان اما:خیلی ارام بدون اینکه از رفتارو فحشهای مرد عصبی شودو واکنشی نشان دهد همانطور

 مودبانه ادامه داد:خیلی عذرمیخوام فکر نمیکردم این همه عصبانی وغیرتی بشین دیدم به خاطر وضع ظاهری خانومتون دارن

 بدون اجازه نگاه میکنن ولذت میبرن من گفتم حداقل از شما اجازه بگیرم که نامردی نکرده باشم...حالاهم یقمو ول کنین از

 خیرش گذشتم!مرد خشکش زد....همانطور که یقه جوان گرفته بود اب دهانش را قورت داد زیر چشمی زنش را بر انداز کرد



حکایت من

یکی اومده بود با احساسم بازی کنه

.

.

.

.

.

.

.

.سه هیچ بردمش

خنده

تورو خدا ناراحت نشین برا خنده نوشتم


ضدپسر


لیلی شدم مجنون شدی شیرین شدم فرهادشدی حواشدم بعیدمیدونم ادم بشی


بعضی ازپسرارو که میبینم دلم میخوادبهشون بگم خوشگل خانوم کدوم ارایشگاه میری


خدایادرافرینش مردها کیفیت را فدای کمیت نکن کم خلق کن ولی ادم خلق کن


فواید زن


زن بهنگام گرفتاری به گریه متوسل میشود امامرد به دروغ گریه وسیله موجه تری است


زن مظهر زاد وزندگی مردمظهر مردن مرگ


حق تقدم با زن است 


زنها مجبور نیستن توسربازی روزی سه باردورپادگان کلاغ پربرن


با اینکه ازمردضعیف تریم ولی لازم نیست صدتا کلاس کاراته تکواندو ازاین جیزا بریم... به یه چنگ گیس کشی بسنده میکنیم